هوش مصنوعی احتمالا تا ۶ سال دیگر باعث تغییرشغل ۱۲ میلیون نفر می‌شود اشعه فرابنفش چیست و چه مضراتی دارد؟ کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ معمای کیف پول جدید (یکشنبه، ۷ مرداد ۱۴۰۳) پخش زنده مراسم تنفیذ حکم مسعود پزشکیان + تماشای آنلاین (۷ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳) کد مورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر آخرین اخبار از توسعه صنعت ماهواره‌ای ایران | اینترنت ماهواره‌ای بومی به زودی راه‌اندازی می‌شود راهنمای دریافت کلید در بخش جدید دوچرخه سواری (Bike Ride) همسترکامبت پست‌های کاربران «ایکس»، منبع آموزشی هوش مصنوعی «گراک»! ثبت قدرتمندترین شراره خورشیدی ۲۰ سال گذشته توسط مدارگرد آژانس فضایی اروپا کشف حیات میکروبی در مریخ توسط مریخ‌نورد «استقامت» ناسا کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۳) کد مورس جدید همسترکامبت (شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر رمز کیف پول امروز راکی ربیت (جمعه، ۵ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (جمعه، ۵ مرداد ۱۴۰۳) آذری‌جهرمی از بازنگری موضوع ممنوعیت واردات آیفون در دولت چهاردهم خبر داد: تصمیم نهایی با وزارت صمت است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا آیفون ۱۷ اسلیم فقط یک دوربین خواهد داشت؟ زمان تولید و عرضه آیفون SE ۴ مشخص شد + جزئیات کدمورس و راهنمای حل پازل در مینی‌گیم همستر کامبت + کمبو کارت‌های امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اپل برنامه بزرگی برای تحول دوربین‌های خود دارد

  • کد خبر: ۱۰۵۱۹۲
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
اپل برنامه بزرگی برای تحول دوربین‌های خود دارد
به گفته منابع معتبر در حوزه تلفن‌های همراه، یک تامین‌کننده بزرگ OIS و محرک‌های فوکوس خودکار در کره‌جنوبی با اپل برای ساخت دوربینی قدرتمند برای گوشی‌های این شرکت وارد معامله شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، سال گذشته، کارشناسان اپل از Jahwa بازدید کرده‌اند و برخی معتقدند که سازنده ماژول‌های OIS بیش از ۱۵۵ میلیون دلار برای ساخت یک مرکز تولید جدید هزینه خواهد کرد.

با توجه به حجم سرمایه‌گذاری و این واقعیت که اپل اغلب از تامین‌کنندگان خود می‌خواهد که خطوط تولید را فقط برای نیاز‌های این شرکت مشغول کنند، این نشانه قوی است که این دو شرکت شروع به همکاری با یکدیگر کرده‌اند. جالب است بدانید که Jahwa ماژول‌های OIS را برای سامسونگ نیز تامین می‌کند.

سخت‌افزار دوربین جدید که گمان می‌رود برای واحد‌های تله‌فوتو استفاده می‌شود، درست به موقع برای سری آیفون ۱۵ در سال آینده عرضه می‌شود. مدلی که تولید آن در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.

در حال حاضر، در حالی که این بدان معنا نیست که اپل تصمیم گرفته است یک دوربین تله فوتو پریسکوپ را اضافه کند، اما این نشان می‌دهد که یک دوربین با زوم پیشرفته‌تری در کار خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->